OPATŘENÍ K ZÁPISŮM DO ZŠ PRO ŠKOLNÍ ROK 2021/2022
V souvislosti s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s koronavirem a onemocněním COVID-19 budou zápisy probíhat od 6.4. – 15.4 2021 na všech lovosických základních školách bez osobní přítomnosti dětí ve škole. Pro zápisy jsou určeny následující termíny:
1.
Vydání žádostí na – www.zsvsehrdova.cz ….viz níže
1.4.2021 – 15.4.2021
2.
Sběr žádostí
6.4.2021 – 15.4.2021
Žádost ke stažení:
Vzhledem k výše uvedeným mimořádným opatřením bude:
- organizován zápis bez osobní přítomnosti dětí, bude jen formální část
- vydání formulářů pro přijetí k základnímu vzdělávání, žádosti o odklad jsou připravené na webu školy www.zsvsehrdova.cz (záložka zápis 2021) a ve stanovených dnech (1.4. – 15.4.) u vchodu do školy denně od 8:00h – 12:00h
- další možnost je zápis elektronický na www.onlineskolak.cz (spuštěno od 1.4.2021)
- sběr žádostí o přijetí k základnímu vzdělávání (6.4. – 15.4.) je možné těmito způsoby:
- datová schránka školy – as6vezj
- email s elektronickým podpisem
- osobním vhozením do poštovní schránky školy (hlavní vchod – dveřní schránka)
- Českou poštou na adresu školy –
K rukám ředitelky školy
Základní škola
Všehrdova 686/1
Lovosice
410 02
- na žádosti musí být uveden telefonický kontakt, na základě kterého vám bude zpětně sděleno evidenční číslo. Pod tímto číslem bude uvedeno, zda je dítě přijato nebo nepřijato.
- k přihlášce je potřeba doložit i kopii rodného listu dítěte!
Co musím doložit k žádosti o odklad povinné školní docházky?
Zákonný zástupce doloží společně se žádostí dvě doporučující posouzení: (případně dodatečně doloží)
– školského poradenského zařízení (PPP nebo SPC)
– odborného lékaře nebo klinického psychologa.
Co v případě nejasností o žádosti k přijetí k základnímu vzdělávání či odkladu školní docházky?
– V takovémto případě kontaktujte ředitelku školy Mgr. Zemanovou, tel.: 777 404 836,mail: zemanova@zsvsehrdova.cz.
Jak se dozvím o rozhodnutí?
– Na webových stránkách školy a ve vývěsce školy u hlavního vchodu dle registračních čísel přijatých/nepřijatých dětí.
– Rozhodnutí vydává ředitelka školy bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od zahájení správního řízení.
Po ukončení mimořádných opatření naše škola uspořádá setkání se zapsanými dětmi a učitelkami zaměřené na seznámení se s prostředím školy.
Bude vložena ŽÁDOST O PŘIJETÍ K ZÁKLADNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ – úpravy