Vážení zákonní zástupci,
na základě vyhlášení omezení pohybu osob v ČR s platností od 16.3. 0:00h do 24.3. 6:00h jsme přijali následující opatření:
- ZÁPISOVÉ LÍSTKY se v tomto období NEBUDOU vydávat
- OŠETŘOVNÉ – preferujeme elektronické žádosti na mailu sekretarka@zsvsehrdova.cz, samozřejmě pokud máte takovou možnost podání žádosti
- vstup do prostor školy je cizím osobám ZAKÁZÁN, nezbytně nutnou administraci vykomunikujte prostřednictvím video telefonu u dveří, nebo mobilního telefonu 777 404 837 (sekretářka)
- prosíme, v případě nezbytně nutné osobní administrativní komunikace o dodržení doporučené vzdálenosti osob (2 metry)
Kancelář školy je otevřena denně od 8:00h – 12:00h s platností výše uvedených opatření, a to od 16.3. 0:00h do 24.3. 6:00h.
Děkujeme za pochopení
Mgr. Jana Kašparová
Zástupce ředitele školy