Pohádkový svět | ||
DÍLČÍ VÝSTUPY | TEMATICKÉ OKRUHY PRŮŘEZOVÉHO TÉMATU | PŘESAHY, VAZBY, ROZŠIŘUJÍCÍ UČIVO, POZNÁMKY |
Žák: | ||
dokáže definovat pohádkovou postavu | Průřezová témata: | VV, HV, , PČ, AJ, TV, MA, PRV, PŘ, VL, ČJ |
vyjmenovat autory české literatury | MEV – Tvorba med.sdělení dítěte | |
seznamuje se s vlastnostmi pohádkových postav | MUV – lidské vztahy | 20h (Čas se odvíjí od věku dětí) |
chápe vztah spisovatel x ilustrátor | VDO –Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování | |
umí samostatně vytvořit vlastní pohádku | OSV- Hodnoty, postoje praktická etika | |
zná nejznámější autory českých pohádek | ||
uvědomuje si svou národní identitu – ( Němcová, Erben…) |